Header Ads

ad

HFF: FRIGHT NIGHTS 2- Ημέρα 3η και 4η


Βρισκόμαστε προς το τέλος του φεστιβάλ και ο τρόμος στο Αθήναιον έχει φτάσει σε υψηλά επίπεδα.

Η έναρξη της τρίτης ημέρας έγινε με την βιετναμέζικη ταινία Αποδείξεις, μια παραγωγή επηρεασμένη από τον κλασσικό Ασιατικό τρόμο. Στη δεύτερη αίθουσα προβλήθηκε άλλη μια ιστορική ταινία της Universal, το αριστουργηματικό Frankenstein.

Λίγο αργότερα, τη σκυτάλη πήρε το Ινδικό Alone σε Ευρωπαϊκή πρεμιέρα. Μια ταινία που διασκέδασε το κοινό τόσο για τις έντονες σκηνές τρόμου που περιείχε, αλλά και τα Bollywood στοιχεία που φανέρωναν την Ινδική κουλτούρα. 

Η τρίτη μέρα έκλεισε με τις προβολές των Horsehead μια ταινία που ισορροπεί μεταξύ ονείρων και πραγματικότητας με εξαιρετική σκηνοθεσία και του The Perfect Husband.

Χθες, το πρόγραμμα εξακολουθούσε να είναι ενδιαφέρον, καθώς από τις 6 το απόγευμα την τιμητική του είχε το Φινλανδικό σινεμά τρόμου. Η έναρξη έγινε με το American Burger, μια ξεκαρδιστική μαύρη κωμωδία που ξεχώρισε για τα κοινωνικά σχόλια του σύγχρονου τρόπου ζωής. Στις 7 σειρά είχε το κλασσικό Ειδικές Εξαγωγές, ένα θρίλερ που θα σας κάνει να ξεχνάτε όσα ξέρατε μέχρι τώρα για Άγιο Βασίλη.


Οι βραδινές προβολές περιλάμβαναν πολλά υποείδη του τρόμου και μάλιστα από διαφορετικές χώρες προέλευσης. Έτσι στις 8 θα προβλήθηκε η γερμανική κωμωδία τρόμου Στο Ξέφωτο του Δάσους. Η ταινία αφηγείται την ιστορία μια παρέας νεαρών που ξεφαντώνουν σε ένα πάρτι μέσα στο δάσος. Το επόμενο πρωί όμως ένας από αυτούς θα μεταλλαχτεί σε ζόμπι και θα οδηγήσει τους υπόλοιπους σε ξέφρενες καταστάσεις.

Στις 9 προβλήθηκε το συναρπαστικό αμερικάνικο Late Phases, μια ιστορία ενός τυφλού βετεράνου του πολέμου, ο οποίος προσπαθεί να αναμετρηθεί με ένα πλάσμα που δολοφονεί τους κατοίκους μιας μικρής κοινότητας. Η ταινία έχει αποσπάσει ήδη 2 βραβεία στο Toronto After Dark.

Στις 10:30 προβλήθηκε η βραβευμένη ελληνική ταινία μικρού μήκους Ο Άνθρωπος που τάιζε τη σκιά του. Στην προβολή παρευρέθηκε ο σκηνοθέτης Μάριος Γαρέφος ο οποίος απάντησε στις ερωτήσεις του Horrorant. Αργότερα τη σκυτάλη πήρε ο ισπανικός τρόμος και η ταινία Εξορκιστές. Ο τίτλος φανερώνει από μόνος του το περιεχόμενο και η αλήθεια είναι ότι οι Ισπανοί προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω στον τρόμο. 

Η νύχτα έκλεισε στις 11 με την βραζιλιάνικη ανθολογία τρόμου Caedes (Σκοτεινοί Μύθοι), που περιλάμβανε 5 μικρές τρομαχτικές ιστορίες από διαφορετικούς εκπροσώπους του είδους, εμπνευσμένες από θρύλους της Βραζιλίας.

Αναδημοσίευση από το Filmboy.