Header Ads

Οι ταινίες τρόμου στο Box Office το 2012



Box office και ποιότητα δεν πάνε χέρι-χέρι.
Έτσι, μερικές από τις χειρότερες ταινίες του 2012 κατάφεραν να τραβήξουν ένα πραγματικά μεγάλο ακροατήριο, κάτι που αποδεικνύει ότι αυτό που νομίζουμε ότι θα αποτύχει επειδή δεν είναι καλό, δεν ισχύει.

Το γεγονός ότι οι 10 Καλύτερες ταινίες τρόμου της χρονιάς έχουν μόνο 2 (!) ταινίες στη λίστα των πιο εμπορικών, δείχνει ότι ο πραγματικός τρόμος συνεχίζει να ζει στην αγορά του straight-to-dvd και της περιορισμένης διανομής.

Παρακάτω θα βρείτε τους νικητές του Αμερικάνικου box office, σύμφωνα με τα έσοδα της ταινίας στις αίθουσες εκεί.




Silent House - $13 εκατομμύρια


Οι μέτριες κριτικές, η μικρή προώθηση και η ελάχιστη ώθηση από τους θεατές αντανακλώνται στο box office.

Η Elizabeth Olsen είναι απίστευτα ταλαντούχα και χωρίς το όνομά της, η ταινία θα έκανε ακόμα λιγότερα.



The Raven - $16 εκατομμύρια


Κανείς δε φαίνεται να κατάλαβε το concept αυτής της ταινίας.
Ο Edgar Allan Poe μαχητής του εγκλήματος; 


Είπαμε, στο ίδιο παρανοϊκό πλαίσιο που κινήθηκαν φέτος τα studio, με προέδρους να κυνηγούν βαμπίρ και παραμύθια των αδελφών Grim κυνηγοί μαγισσών.

Ακόμα και ως φαν του John Cusack, δεν με έψηνε να το δω.
Προφανώς, και πολλούς άλλους.



Silent Hill Revelation - $18 εκατομμύρια


Ποτέ δεν έπαιξα το παιχνίδι αλλά η πρώτη ταινία έγινε classic, οπότε ανέμενα μεγαλύτερα έσοδα για τούτο δω.

Ήταν γυρισμένο σε 3D και δεν μετατράπηκε μετά, έτσι θα μείνω με την απορία πώς κατάφεραν να φαίνεται το 3D τους όσο χάλια λένε οι αμερικανοί που το είδαν τρισδιάστατο.



Chernobyl Diaries - $18 εκατομμύρια


Ο Oren Peli στα credits, μια ιδέα που δεν έχει καεί ακόμα, καλό trailer, καλούτσικη ταινία, αλλά …μικρή απήχηση στους Αμερικάνους.

Καθόλου τυχαίο όμως δεν είναι ότι στις υπόλοιπες χώρες έκανε άλλα $19 εκατομμύρια.

Μήπως το θέμα δεν αφορά τους ΗΠΑ-τζήδες;



House at the End of the Street - $32 εκατομμύρια 


Δεν έμεινα καθόλου έκπληκτος που η Jennifer Lawrence ήταν αρκετή για να κάνει αυτή την ταινία ένα εμπορικό χιτ - αν αναλογιστεί κανείς το budget και το κοινότυπο στόρι, τα $32 εκατομμύρια ήταν επιτυχία.

Από την άλλη, αποδείχθηκε ότι οι φαν του The Hunger Games ήταν φαν του Hunger Games και όχι της Lawrence, για να την ακολουθήσουν ακόμη περισσότεροι σε ό,τι κι αν κάνει.

Κρίμα, θα έλεγα εγώ, καθώς τη θεωρώ την ποιοτικότερη ηθοποιό της γενιάς της, σε ένα glamorized Hollywood.



Frankenweenie - $35 εκατομμύρια


Αφού δε θα μπορώ να πάω τα παιδιά μου σε ταινίες της FilmBoy Pictures και σε κάθε ταινία τρόμου, είναι καλό να υπάρχουν animated horror για παιδιά.

Ειδικά αυτό ήταν μια απίστευτη ευκαιρία να διδάξεις στα νέα παιδιά πως οι ταινίες τρόμου δεν άρχισαν με τον Jigsaw και το Paranormal Activity, αλλά με έναν τρελό επιστήμονα που έφτιαξε τον Frankie, περίπου 80 χρόνια πριν.



Abraham Lincoln: Vampire Hunter - $38 εκατομμύρια


Το στόρι είναι τόσο γελοίο, που ίσως να είναι υπέροχο.
Έρχεται το review σύντομα, αλλά η ουσία είναι ότι οι αμερικανοί το τίμησαν σε ικανοποιητικό βαθμό.

Εμείς, τι να βάλουμε;
Τον Γιωργάκη …εξορκιστή;



Cabin in the Woods - $42 εκατομμύρια.


Σύμφωνα με όλους σας, ταινιάρα, και η Καλύτερη ταινία τρόμου της χρονιάς, σύμφωνα με το έγκυρο (…) Horrorant.

Το ότι ο Josh Whedon γράφει υπέροχα, το ξέραμε.

Από τις σπάνιες περιπτώσεις που η ταινία πήρε πολλά εισιτήρια μετά το άνοιγμα της, καθώς βασίστηκε πολύ στο απίστευτο word of mouth.



Resident Evil: Retribution - $42 εκατομμύρια


Η χειρότερη ταινία της σειράς με διαφορά, ίσως από τις χειρότερες ταινίες μεγάλου franchise εδώ και καμιά δεκαετία, και κέρδισε μία από τις καλύτερες ταινίες ever.

Σας είπα, η ποιότητα δεν έχει καμία σχέση σε αυτό το άρθρο.



Sinister - $48 εκατομμύρια


Το Sinister ήταν ενδιαφέρουσα ταινία.
Υπάρχουν αναγνώστες και κριτικοί που τη θεωρούν την καλύτερη ταινία τρόμου της χρονιάς!

Βέβαια, υπάρχουν κι άλλοι που τη βάζουν στα …αναθέματα της χρονιάς.
Εμείς τη κατατάξαμε στο Νο 7, οπότε είμαστε καλά.



The Possession – $50 εκατομμύρια


Φέτος είχαμε λίγα θρησκευτικά horror, αλλά το The Possession (έρχεται το review σύντομα) με τα πολλά εισιτήρια που έκανε, μάλλον άνοιξε το δρόμο για συν΄χειες και άλλες παρόμοιες προσπάθειες.

Θυμάστε το Red State πέρυσι;



The Devil Inside - $53 εκατομμύρια


Το ακριβώς αντίθετο ισχύει για το The Devil Inside.
Κακή religious movie, περισσότερα εισιτήρια.

Το μόνο που αξίζει να θυμάσαι σε αυτό το υπερ-διαφημισμένο φιλμ, είναι η σκηνή της βάπτισης…
Creepy.



Paranormal Activity 4 - $54 εκατομμύρια


Είναι απίστευτο ότι το πολυαναμενόμενο sequel ενός υπερ-κερδοφόρου franchise τρόμου έκανε μόλις $1 εκατομμύριο περισσότερα από το προηγούμενο.

Μόνο σαν αποτυχία μπορεί να το δεις.
Ωστόσο, ήταν κερδοφόρο για τη Paramount καθώς τα έξοδα συνεχίζουν να είναι μηδαμινά.



The Woman in Black - $55 εκατομμύρια


Αν με ρωτούσατε τι εισιτήρια θα κάνει η πρώτη ταινία του Daniel Ratcliffe στην μετα-Poter εποχή, θα σας έλεγα αρκετά.

Αν με ρωτούσατε τι εισιτήρια θα έκανε το συγκεκριμένο φιλμ, θα σας έλεγα ελάχιστα …και θα έπεφτα έξω.

Είπαμε, δύσκολο και …ακαταλαβίστικο το κοινό των horror.



Underworld Awakening - $63 εκατομμύρια


Κι αυτό πιθανότατα το χειρότερο της σειράς, αλλά όχι τόσο κακό ώστε να πατώσει στο αμερικάνικο box office.

Θα έπρεπε να είναι υπερβολικά κακό για να έχει μια Kate Beckinsale με δερμάτινα κολλητά και να μην κάνει εισιτήρια.
Και δεν ήταν.



Prometheus - $126 εκατομμύρια


Το Prometheus ήταν το πολυαναμενόμενο prequel του Alien.
Οι δημιουργοί αρνήθηκαν οποιαδήποτε σύνδεση, αλλά είναι το ίδιο σύμπαν με παρόμοιους χαρακτήρες, και με ένα πολύ-σχετικό-για-να-είναι-σύμπτωση φινάλε, οπότε δεν έπεισαν κανέναν.

Μια καλή sci-fi ταινία τρόμου, αν και δε συγκρίνεται με τον καθαρό τρόμο του Alien.